HTML

Közösség

Kislány, nagy foci

Ki mondta, hogy a nők nem értenek a focihoz? Talán csak nem kérdezik őket...Én azonban kérdés nélkül is megmondom, ha lesre fut egy támadó, vagy ha úgy látom, hogy csődöt mond a 3-5-2. Talán érdemes lesz olvasni. Hisz ki tudja, talán a fociban is aranyat érhet a női megérzés... :)

Utolsó kommentek

Friss topikok

2011.12.28. 15:19 Ági07

A hét játékosa - DAVID STOCKDALE

Rendhagyó módon egy kapust választottam a hét legjobbjának. David Stockdale a Fulham 26 éves hálóőre valósággal kivédte a Chelsea szemét a Stamford Bridge-en rendezett 1:1-re végződő találkozón. A Fulham gyakorlatilag kapusának köszönhette, hogy elcsent 1 pontot a Chelsea otthonából.

2008 áprilisában Stockdale a Darlingtonban védett, amikor bejelentkezett érte a Birmingham City és a Newcastle United is. Ám klubja a Fulham ajánlatát fogadta el. Több, mint 1 évet kellett várni a debütálására (2009. szeptember 13. - Fulham 2:1 Everton), mivel szerződtetése után rögtön kölcsönadták a Rotherham United-nek, majd a Leicester Citynek is. 2010-ben nem meglepő módon megint kölcsönbe került, akkor a Plymouth-ban védett, 2011-ben az Ipswichbe került ugyanebben a minőségben. Ezután következett a fordulat, mivel Mark Schwarzer a Fulham első számú kapusa sérülést szenvedett. Stockdalet Martin Jol visszarendelte és a Bolton elleni találkozón, december 17-én már ő állt a kapuban (Fulham 2:0 Bolton). A következő találkozón súlyos, 5:0-ás vereséget szenvedtek a londoniak az Old Traffordon a Manchester United ellen. Nem Stockdale tehetett a gólokról, sőt olykor parádés védéseket mutatott be. A Chelsea ellen, mint írtam a csapat neki köszönhette a megszerzett 1 pontot.

KORÁBBI HETEK LEGJOBB JÁTÉKOSAI:

49. Raúl González Blanco
48. hét Yakubu
47. hét Bajzát Péter
46. hét Cristiano Ronaldo
45. hét Robbie Keane
44. hét Mario Gomez
43. hét Robin Van Persie
42. hét Pölöskey Péter
41. hét Gonzalo Higuain
40. hét Konstantin Vassiljev
39. hét Frank Lampard
38. hét Messi
37. hét Falcao
36. hét Mario Gomez
35. hét Rudolf Gergely
34. hét Wayne Rooney
33. hét Kun Agüero
32. hét Klaas-Jan Huntelaar
31. hét Nani
30. hét Daniel Frahn
29. hét Kiss Tamás
28. hét Liban Abdi
27. hét Abby Wambach
26. hét Mark Otten
25. hét Pablo Barrera
24. hét José Andrés Guardado
23. hét Javier Hernandez
22. hét Roman Pavljucsenko

5 komment

Címkék: fulham hétjátékosa stockdale


A bejegyzés trackback címe:

https://kislanynagyfoci.blog.hu/api/trackback/id/tr483502114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tothcsab 2011.12.29. 01:42:34

Azt láttad Henesy miket védett?
www.youtube.com/watch?v=cGJFgWlx2as
Igazén csak ezt a meccset láttam, de akár megosztva is kaphatta volna a 2 kapus a hét játékosa címet. Amúgy meg igen jó kis kapusgeneráció van most épp felnövőben a PL-ben: De Gea, Hart, Szczesny. Hart pl az angolok kapusproblémáját hosszútávon megoldhatja. VB-ken EB-ken nekik szorítok. (csak most vettem észre hogy a fejlécben a szoknyás figura fején egy Unitedes logo)

Ági07 2011.12.29. 10:22:32

@tothcsab: A Fantasy Premier League nevű játékban az egyik kapusom éppen Hennessey(fantasy.premierleague.com/). Sajnos nem tudtam nézni az Arsenal-Wolves meccset, ezért választottam csak David Stockdale-t. De óriásiakat védett Hennessey. A jövőben még biztos lesz alkalmam megválasztani a hét játékosának. Én De Geánál jobb kapusnak tartom Lindegaart-ot, a legutóbbi 2 meccsen Ferguson is neki szavazott bizalmat. A Hart valóban szenzációs. De a Newcastle kapusa, Tim Krul és a Swansea hálóőre, Vorm is fantaszikusak! Az idősebbek közül pedig Tim Howard és Friedel is zseniális!

tothcsab 2011.12.29. 17:28:55

nekem is van ott csapaotom:), bár az utóbbi fordulókban kevésbé rotáltam őket, nem is jött túl sok pont

Ági07 2011.12.29. 20:16:04

@tothcsab: De jó! :-) Hány pontod van most? Nekem 901 és 193. vagyok a magyarok közül.

tothcsab 2011.12.31. 14:15:51

@Ági07: csak 296 van, nemrégen kapcsolódtam, be =15. fordulóban asszem):) kb 1500. vagyok
süti beállítások módosítása