HTML

Közösség

Kislány, nagy foci

Ki mondta, hogy a nők nem értenek a focihoz? Talán csak nem kérdezik őket...Én azonban kérdés nélkül is megmondom, ha lesre fut egy támadó, vagy ha úgy látom, hogy csődöt mond a 3-5-2. Talán érdemes lesz olvasni. Hisz ki tudja, talán a fociban is aranyat érhet a női megérzés... :)

Utolsó kommentek

Friss topikok

2011.09.17. 18:43 Ági07

Futballvasárnap - 37. hét

A hétvége csúcsmeccse a Manchester United - Chelsea lesz.

Manchester United - Chelsea, 17:00

Manchester United drukkerként minden évben ezt a meccset várom a legjobban. A Chelsea meccseit kizárólag azért szoktam megnézni, hogy az ellenfélnek drukkoljak. Idén négyszer találkoztak a felek. Kétszer a Bajnokok Ligájában és kétszer a Premier League-ben. A mérleg 3 United és 1 Chelsea győzelem. Az idei bajnokságban a Vörös Ördögök eddig 100 százalékosak és vezetik a bajnokságot. A Kékek a harmadik helyen állnak.

Érdekességek:

- Andre Villas-Boas a Chelsea 15. menedzsere, amióta Alex Ferguson a United edzője.

- Ferguson 5 hónappal Villas-Boas születése előtt nyerte első kupáját edzői pályafutása során.

Tipp:  Manchester United 3:1 Chelsea

Egy kis kedvcsináló a derbihez:

2 komment

Címkék: chelsea ferguson manchesterunited villas boas futballszombat


A bejegyzés trackback címe:

https://kislanynagyfoci.blog.hu/api/trackback/id/tr513234571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feri a mozigépész 2011.09.19. 09:09:11

Na, levbertük őket mint vak a poharat, bár ahogy hallom - mert persze hála a magyar tévés állapotoknak, megint nem láttam élőben - azért volt amikor szerencsénk is volt, de jó csapatnak szokott csak az lenni, és a miénk most nagyon annak tűnik. Torres mennyire szánalmas volt már, pedig régen én nagyon bírtam, és sajnáltam, hogy nem hozzánk igazolt, de úgy tűnik jobb is. Nem értem, hogyan mehetett ennyire tönkre...vagy nem is volt több benne? Aguero ellenben remekül muzsikál a hangos szomszédoknál...szóval nem értem én ezt. Na mindegy, lényeg hogy most már tisztán vezetünk, és jó néhány riválisnak elkentük a szája szélét.

Ági07 2011.09.19. 11:15:46

@Feri a mozigépész: Én beöltöztem a kis mezembe és ordítottam mind a három gólnál. :) Csodálkozom, hogy a szomszédok ilyen jól tűrik. Nani végre jobb formát mutatott, mint eddig. Gyönyörű volt a gólja. Rooneyt sajnáltam, h elcsúszott a büntetőnél. De inkább ilyen állásnál, mint a Bajnokok Ligája döntőben. :D:D Torrest régebben én is kedveltem és sajnáltam, h nem hozzánk jött. De így utólag nem is bánom. Sztem egyszerűen csak rossz csapatban van. Vissza kellene mennie Spanyolországba. Aguero viszont tényleg jól választott. Bár most a Fulham kifogott rajtuk. :)
De lényeg a tabella jelenlegi állása és mutatott forma. :))
süti beállítások módosítása