HTML

Közösség

Kislány, nagy foci

Ki mondta, hogy a nők nem értenek a focihoz? Talán csak nem kérdezik őket...Én azonban kérdés nélkül is megmondom, ha lesre fut egy támadó, vagy ha úgy látom, hogy csődöt mond a 3-5-2. Talán érdemes lesz olvasni. Hisz ki tudja, talán a fociban is aranyat érhet a női megérzés... :)

Utolsó kommentek

Friss topikok

2013.11.07. 20:48 Ági07

VENDÉGSZEKTOR: "Zidane egy Isten." - Interjú Buda Marcival, az MR2-Petőfi Rádió műsorvezetőjével

Jó hangulatú reggeli műsorával, a Talpra Magyarral kivarázsolja a hallgatók szeméből az álmot és ami a legfontosabb, a foci is gyakori 'vendég' a műsoraiban.  Most viszont Buda Marci lesz a vendég, a Kislány, nagy foci oldalán: a vele készített interjúból kiderül,  honnan ered a sportág szeretete, melyik Marci kedvenc csapata és a sportkommentátorok is szóba kerülnek. Jó szórakozást! ;)

 budamarci.jpg

A rádióban gyakran hallhatunk tőled focival kapcsolatos híreket, érdekességeket. Honnan ered a sportág szeretete?

7 éves koromban kezdődött minden, akkor lettem igazolt sportoló a Vidinél. Már előtte is csak a labda érdekelt, imádtam dekázni és állandóan rúgtam a bőrt. Az a kiscsávó voltam, akinél mindig volt egy labda. Nem volt kétséges, hogy ez a sport végigkíséri az életemet. Csak azok a fránya sérülések ne lettek volna

Megfordult valaha a fejedben, hogy a sportriporter vagy kommentátor legyél?

Szerettem volna persze. Knézy Jenőn, Komlósi Gáboron, Héder Barnán, meg a Telesporton nőttem fel. Folyamatosan közvetítettem mindent. De annyira lokálpatrióta voltam, hogy nem igazán tudtam elképzelni, hogy Székesfehérváron kívül éljek, tanuljak, ott pedig nem volt rá lehetőségem, így ez elmaradt. Tudom, hogy furán hangzik, de ez akkor teljesen egyértelmű volt nekem.

Kit tartasz hazánk legjobb sportkommentátorának?

Nekem nagyon bejött az, amikor Méhes Gábor és Hajdú B. István közösen vezettek meccset, csak lazulniuk kellett volna. Ők a kedvencek.

Melyek számodra egy jó kommentátor ismérvei?

Azt sohasem szerettem, amikor egy kommentátor osztja az észt, hogy ő kit cserélne le, meg hogyan alakítaná át a csapatot. Legyen szórakoztató, mint Egri Viktor, de ne mondja meg a tutit, ezt csak Knézy Jenőnek néztem el.

Melyik a kedvenc csapatod és miért esett rájuk a választásod?

Nálam a Real Madrid áll az első helyen, hiszen a világ valaha volt két legnagyobb játékosa ott játszott. Puskás, és Zidane. Kedden a Juve- Real meccsen is elérzékenyültem, amikor Zidane-t láttam öltönyben a kispadon. Ő a legnagyobb ikonom, a mai napig is rendszeresen nézem a youtube-on a róla készült videókat.

A „régi nagyok” közül ki a mindenkori kedvenc játékosod? Mi különböztet meg egy korszakos zsenit egy szimplán remek játékostól?

Ja ezt meg is válaszoltam, de mondjuk Zidane-ról bármikor tudok csorogni még egy keveset. Ő annyira nem is nagy öreg, de egy Isten. Ilyen a teniszben nekem Federer. Jöhet Nadal, vagy Djokovic, olyan intelligensen úgysem tudnak játszani, mint Roger. Nekem Zidane ilyen volt a fociban.

zidane_1.jpg

A jelenlegi futballisták közül ki a favoritod és miért?

Nincsen kifejezetten kedvencem, de egyre jobban szeretem nézni Ibrahimovic játékát, és persze Özilt, ők eléggé különlegesek. És remélem Isco lesz olyan a Realban, mint Iniesta a Barcában.

Kinek fogsz drukkolni a jövő évi brazíliai világbajnokságon és miért ők a választottjaid?

Szerintem vagy a braziloknak, vagy a németeknek. A braziloktól várnám a trükköket, a németektől, meg, hogy végre legyen valaki, aki megtöri a hihetetlen unalmas spanyol egyeduralmat

Végül egy zenés-focis kérdés: melyik a kedvenc focis nótád? Mondjuk Ricky Martin – La Copa Del la Vidája, esetleg a legutóbbi vébéről Shakira slágere? Vagy más a favorit?

Na ezekkel lehetne kikergetni a világból, valahogy nem ragadt meg bennem egy sem, hogy dúdolnám. Szinte mindig a hideg ráz ki ezektől a daloktól.

Szólj hozzá!

Címkék: zidane mr2petőfi vendégszektor budamárton


A bejegyzés trackback címe:

https://kislanynagyfoci.blog.hu/api/trackback/id/tr776119664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása